hello@artforma.com
Napišite nam e-mail
Razgovarajte putem Messengera
Razgovarajte putem WhatsAppa

BLACK WEEK! Sve cijene već uključuju 30% popusta

FAQ

Koja je razlika između AmbientLine ogledala i PremiumLine ogledala?

Ogledala PremiumLine izdvajaju se kućištem čiju boju možete prilagoditi svom interijeru. Svjetlost pada samo na osobu koja stoji ispred ogledala. S ogledalom AmbientLine svjetlost se prelijeva na zid iza ogledala stvarajući sjaj na zidu.


Koja je vrsta rasvjete prikladna za nanošenje šminke?

Osvjetljenje koje se koristi u PremiumLine ogledalima puno će bolje funkcionirati u situacijama kada se nanosi šminka. Ovo rješenje održava svjetlost čiji snop pada na osobu ispred ogledala.

Da li je moguće naručiti ogledalo/ormarić po mjeri?

Ne, dostupne su sve moguće veličine.

Koje su maksimalne i minimalne dimenzije ogledala koja se mogu naručiti?

Sve veličine dostupne su našoj ponudi. Najmanja veličina u kojoj možemo napraviti ogledalo je 50 cm širine i 50 cm visine. Najveća moguća širina ogledala je 200 cm, a visina 100 cm.

Po čemu se razlikuju ogledala?

Svako ogledalo iz naše ponude ima jedinstvenu oznaku, npr. L01, koja označava primijenjeni uzorak osvjetljenja.

Koja je razlika između L62 i L58?

Na modelu L62 osvjetljenje se nalazi samo na desnoj i lijevoj strani ogledala; model L58 ima ugrađenu rasvjetu sa svih strana.


Koje su razlike između modela L01 i L49?

Kod ovih modela razlika je u debljini uzorka – kod L01 uzorak oko ogledala ima 3 cm, a kod L49 uzorak ima 2 cm..


Ne mogu odabrati željene dodatke na web stranici. Zašto ne mogu odabrati sve dodatke?

Ako se nakon klika na željeni dodatak pojavi jedna od sljedećih poruka: "dodaci su ekskluzivni" ili "veličina ogledala je premala" - to znači da u zadanu veličinu proizvoda ne možemo ugraditi odabrane dodatke ili da odabrani dodaci imaju iste funkcije, npr. i stanica i sat daju informacije o trenutnom vremenu.

Mogu li odabrati mjesto pribora?

Dodaci odabrani za ogledalo bit će ugrađeni na odgovarajuće mjesto odabrano tijekom konfiguracije , nažalost nije moguće postaviti dodatke sukladno željama kupca.

Kako stanica dohvaća informacije o trenutnom datumu i vremenu?

Za određivanje točne sinkronizacije vremena koristi se DCF radio signal koji je dostupan u cijeloj Europi.

Gdje mogu naći opis dodatne opreme?

Opis dodatne opreme nalazi se na svakoj ponudi, pod konfiguratorom.

Koliko je zvučnika ugrađeno u ogledalo i u ormarić? Koja je snaga zvučnika?

U naše proizvode ugrađujemo 2 zvučnika. Snaga zvučnika je 3 W.

Koliko W po satu troši grijaća mreža?

Mreža veličine 40 x 30 cm troši malo energije - 0,02 W po satu.

Koja je razlika između S19 stanice i WiFi-ja?

Uređaji se prvenstveno razlikuju po izgledu. Proizvođači su također koriste različite tehnologije: S19 stanica zahtijeva vezu s aplikacijom TUYA, Wi-Fi stanica zahtijeva vezu s aplikacijom WISEMIRROR koja prenosi podatke preuzete s interneta.

Koja je razlika između Smartscreena i Smartpanela?

 

SmartPanel

SmartScreen

Veličina ekrana 10,5" 10"
Rezolucija 1080p 1080p
Veličina zvučnika Ne primjenjuje 7,6 x 9,5 cm
Zvučnik Ugrađen u ogledalo Ugrađen u ogledalo
Kontrola uređaja Stylus olovka (uključena) Upravljač (uključen), pametni telefon
Dostupan u vrstama ogledala PremiumLine AmbientLine, PremiumLine
Wifi Da Da
Fotoaparat Da Ne
Dostupnost aplikacije Aplikacije koje podržavaju Android Aplikacije kompatibilne sa Chromecastom 4
Sustav Android Chromecast 4
Proizvođač Samsung Google
Glasovne naredbe Ne Da
 

SmartPanel

Veličina ekrana 10,5"
Rezolucija 1080p
Veličina zvučnika Ne primjenjuje
Zvučnik Ugrađen u ogledalo
Kontrola uređaja Stylus olovka (uključena)
Dostupan u vrstama ogledala PremiumLine
Wifi Da
Fotoaparat Da
Dostupnost aplikacije Aplikacije koje podržavaju Android
Sustav Android
Proizvođač Samsung
 

SmartScreen

Veličina ekrana 10"
Rezolucija 1080p
Veličina zvučnika Ne primjenjuje
Zvučnik Ugrađen u ogledalo
Kontrola uređaja Upravljač (uključen), pametni telefon
Dostupan u vrstama ogledala AmbientLine, PremiumLine
Wifi Da
Fotoaparat Ne
Dostupnost aplikacije Aplikacije kompatibilne sa Chromecastom 4
Sustav Chromecast 4
Proizvođač Google

Ima li osvijetljeno ogledalce povećalo poseban prekidač koji aktivira osvjetljenje?

Ne, osvjetljenje oko ogledalca povećala kompatibilno je s osvjetljenjem ogledala, što znači da njime upravlja isti prekidač.

Kako se aktivira grijaća mreža?

Mreža se aktivira namjenskim prekidačem na dodir koji se nalazi na površini ogledala.

Zašto kada odaberem Dual Color, ne mogu odabrati dodatni prekidač?

To znači da se, nakon spajanja ogledala na stalan izvor napajanja, rasvjetom može upravljati daljinskim upravljačem. Tada je dodatni prekidač na ogledalu nepotreban.

Zašto se rasvjeta marke Phillips dodatno naplaćuje?

Proizvodi marke Philips imaju veću snagu u vatima i dulji vijek trajanja u usporedbi sa standardnim LED diodama.

Da li je moguće plaćanje karticom?

Je li moguće platiti karticom? Naravno, plaćanje karticom je moguće putem servisa PayPal (za ovu opciju nije potrebna registracija u sustav).

Plaćanje nije uspjelo, što da radim?

Ako imate problema s autorizacijom transakcije, pošaljite e-poruku našem odjelu za korisničku podršku.

Da li je moguće promijeniti oblik plaćanja?

Nažalost, promjena načina plaćanja moguća je samo ponovnim slanjem narudžbe i odabirom željenog načina plaćanja.

Kada će moja narudžba biti isporučena? Zašto se ne može brže realizirati?

Rok za izvršenje narudžbe naveden je u ponudi i sažetku narudžbe. Proizvodi koje nudimo nisu dostupni na skladištu - svaki proizvod pripremamo zasebno. Zahvaljujući činjenici da smo proizvođači i proizvodimo artikle prema zadanoj narudžbi, naši klijenti dobivaju mogućnost uvođenja mnogih konfiguracija u odabrane proizvode.

Koliko košta dostava?

Dostava za unaprijed plaćene narudžbe je besplatna.

Je li moguće isporučiti narudžbu u drugu zemlju?

Naravno, molimo da nas kontaktirate unaprijed kako bismo dogovorili detalje.

Kako su paketi osigurani?

Osiguravamo svaki paket za transport. Staklo je prekriveno zaštitnom folijom koja sprječava ogrebotine. Kutovi zrcala zaštićeni su posebnim gumenim poklopcima koji apsorbiraju udarce. Pripremljeno ogledalo pakiramo u kartonsku kutiju, prilagođenu za transport proizvoda od stakla.

Je li moguće dostaviti paket na mjesto preuzimanja paketa?

Zbog velikih dimenzija robe, paket nije moguće dostaviti na mjesto preuzimanja paketa.

Naručila sam dva proizvoda, ali je stigao samo jedan paket. Gdje je preostali proizvod?

Svaki proizvod šaljemo u posebnim paketima. Ako su naručena dva proizvoda, stići će kao dvije odvojene pošiljke.

Gdje mogu pronaći priručnik za montažu i rad?

Upute za sastavljanje i priručnike za proizvod možete pronaći na www.artforma.com/manuals

Zašto nisam našao dokument o kupnji u paketu?

S ciljem zaštite okoliša, ne ispisujemo račune. Račun šaljemo na adresu e-pošte navedenu u narudžbi prilikom slanja paketa.

Koje napajanje trebam pripremiti za ogledalo? Koliko je kabela za napajanje potrebno za spajanje? Kako izgleda montaža?

Naši proizvodi zahtijevaju napajanje od 230 V. Ovisno o odabranoj konfiguraciji, broj žica varira. Vrijedno je zapamtiti da dodaci kao što su meteorološka stanica, sat trebaju stalno neovisno napajanje. Dobro je kontaktirati nas unaprijed kako bismo utvrdili što je potrebno za Vaš konkretni proizvod.

Uključuje li proizvod opremu za montažu?

Sve komponente potrebne za ugradnju proizvoda su uključene.

Kako izgleda skupština?

Detaljne informacije o montaži možete pronaći na našoj web stranici: https://artforma.com/manual


okna

Imaju li ponuđeni proizvodi garanciju? Koliki je jamstveni rok?

Da, nudimo dvogodišnje jamstvo na sve proizvode.

Naručena roba je stigla oštećena - što da radim?

Ako primijetite nedostatak pakiranja (npr. vlaženje, oštećenje kuta, rupa u kutiji), zatražite od kurira da napravi izvješće o oštećenju. Ukoliko je proizvod oštećen, pošaljite fotografije pakiranja s vidljivim brojem otpremnice, kao i fotografije sadržaja paketa te nam ih pošaljite.

Poslao sam prigovor - kada ću dobiti odgovor?

Radnim danom na poruke odgovaramo maksimalno u roku od 24 sata. Prigovore poslane tijekom vikenda/praznika obrađujemo kronološki kada se vratimo na posao.

Pogledajte naše recenzije na  

Vidi više